Sommaräng


HEJ PÅ DIG.

Idag åkte jag ner till malmö för att gå på castingen,
Såhär sa dom,
* blabla, vad heter du, hur gammal är du, blabla
* När åker din tandställning bort?
- till hösten.
* Då tycker jag att du ska komma tillbaka, vi är väldigt hårna nu under finantskrisen
men vi tycker att du har ett passande utseende.
Sedan är din längd lite över gränsen,
men du har inte växt klart än så om du nu kommer hit igen så har du fina tänder och är väldigt lång!
FINE

Jag har aldrig i hela mitt liv velat slita av min tandställning så mycket som den sekunden.
Jaja, jag kommer kämpa på och jag är otroligt glad över att de vill att jag ska komma tillbacks!
Sedan gick jag ner på stan och kollade runnt lite.  Plötsligt gick jag in i FIA! vilken slump, så läskigt.
Bra dag, jag längtar så otroligt till hösten.
IMORGON ska jag till göteborg på en konfermation



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0